fredag 1. januar 2010

Årets første utfordring

2010 er igang, og jeg har lovet meg selv å ta litt fler utfordringer på strak arm.
Det var kanskje ikke spesielt utfordringer her inne jeg tenkte på da jeg bestemte meg for det, men Linda i Huset på toppen har utfordret meg til en ordlek og jeg tar den.
Vet jeg har sagt nei til denne tidligere, for jeg synes jeg har et grusomt utgangspunkt med et navn som begynner på W !!!

Uansett : i 2010 skal jeg i alle fall forsøke før jeg sier at det ikke går ;-)

Navnet ditt : Wenche

Ord på 4 bokstaver: Word

Guttenavn : Walter

Jentenavn : Wivian

Yrke : ?????

Farge : ?????

Noe du kan ha på deg: ?????

Mat : Wasabinøtter



Noe på badet: WC

Et sted : Warzawa



Grunn til å komme for sent: Worry

Noe du roper: WOW

Filmtittel: Wallace and Gromit



Noe du kan drikke : Whiskey

En musikkgruppe: The Who

Et dyr: Whale

Gatenavn: Wall street

Bilmerke: WV

Sangtittel: White Christmas


Et verb: To wash

************

Puhh, det var dagens. Nå er det strikketøy, te og hopprenn som gjelder!
Have a nice day.

0 kommentarer: