torsdag 22. april 2010

Spark meg i rumpa!

Ja, vær så snill, en eller annen MÅ komme hit og gi meg et skikkelig spark bak!


Har så mange ting som burde vært gjort, ideer som venter på å blit satt igang, og en hage som skriker etter oppmerksomhet, men jeg har ingen energi.......


Når energinivået er så lavt at jeg ikke engang surfer på nettet etter ny inspirasjon og glede da ringer alarmklokkene, men jeg er redd jeg bare er vårslapp og må ta meg selv i nakken skal det skje noe.


Drømmer om en frodig hage med en god hammock


men er redd jeg får enda mer lyst til å slappe av i en slik en ;-)

3 kommentarer:

(eddas) sa...

Huff,nei ikke godt og ha det slik....vet akkurat hva du snakker om.....heldigvis har energien begynt og boble her:)
Ha en fin dag da uansett...
eddaKlemmer til deg

På landet sa...

Ikke noe gøy når det er sånn :( Men det kommer seg nok :)

Ha en fin kveld.

sylysten sa...

Kanskje vi skulle sparke litt i hverandre???? Tror absolutt det er vårslapphet, kjenner at mye er et vannvittig ork. Håper og tror at jeg er såvidt i gang nå...
Klem
Linda;o)