onsdag 28. april 2010

Sløv formiddag

Etter 2 aktive dager ble dette en sløv formiddag inne siden regnet sildrer ned utenfor vinduene.
Minstejenta er syk, og jeg har bare sløvet med en god bok i hele formiddag.
Godt å samle litt energi, mens en ser ut på regnet som gir liv til tørre planter i hagen.

Har surfet litt rundt etter inspirasjon til haven, og innser at det er en langt lerret å bleke.
Har så mye å lære, og så stor hage å jobbe med at jeg må skjerpe meg for å ikke bli overivrig.
Jeg har da mer enn nok av påbegynte prosjekter- så hagen må tas steg for steg.
Ønsker meg fler georginer, og en peon eller to siden min egen døde etter flytting for et par år siden....

Ja, dere skjønner tegninga- Her er det ikke trygt å være plante!

2 kommentarer:

Ellemeller sa...

Akkurat slik har eg det òg for tida, eg har so lyst på ein lekker hage og har ikkje nok peil. EG er ikkje so flink til å ta ting sånn litt etter kvart:)

Evelyn sa...

Hei :) kjener igjen den følelsen som du sitter med der.. jeg har stor plass til å lage hage.. men så har jeg så lite peiling... av og til så har jeg en følelse av at alt jeg tar visner... hehe.. men har også stor veranda... og i år skal jeg gjøre alvor av tanken på å ha mye krukker med friske blomster i så får heller resten av hagen bare være slik den er.

Ha ei flott helg.. gleder meg til å følge deg fremover for å se hvordan det går.