søndag 23. oktober 2011

Kosedag

En hel søndag sammen med familien
uten å gjøre noe annet enn akkurat det vi har lyst til.
Det er deilig det!

Her har vi lest litt,
strikket masse,
sett på TV
og tatt en aldri så liten høneblund ;-)

Ja, dattera i huset sitter med lekser og er kanskje ikke helt enig i at det er så koselig,
men jeg må si at jeg har det bra i dag.

Noen ganger er det "åll reit" å ha en avslappet koselig søndag!


Vi har hatt besøk av en bøssebærer fra årets TV-aksjon, håper dere alle er med og gir deres støtte til denne viktige saken.
Alle monner drar!

2 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Det hørtes ut som en fantastisk helg! Vi har hatt det akkurat likedan :) Gjort minst mulig og druntet litt..

Fabelaktig søndag til deg og dine!
Her skal dagen nytes før jeg finner fram kofferten og må pakke.

Klemklem

Anonym sa...

Hei du!

Takk for koselig hilsen inne hos meg.
Her var det full avslappning i går etter bursdagsfest på løsrdag. Sliten både mor, far og barn.

Vi har ei lita frøken som ligger rett ut med feber, så hun er ikke helt i slaget. Hun kommer nok seg etterhvert :)

Jeg har forøvrig også gitt penger til aksjonen, det er viktig å delta! :)

Ha en fin dag!

Klem Ida