onsdag 19. oktober 2011

Hagen skal også ha sitt!

Før snøen kommer og dekker plen og blomsterbed er det ting som må gjøres.

Ja, det er som om hagen forlanger at jeg kommer ut og hjelper til litt nå!

Her har blomstene visnet og trærne sluppet bladene rett ned på bakken, ja de oppfører seg som bortskjemte unger som ikke har lært å rydde opp etter seg ;-)

Vel, ungene kan man lære opp, men i hagen er det kun en ting å gjøre: hjelpe til!


Egentlig er dette noe jeg koser meg med, men nå om dagen er energien fraværende og jeg har bare lyst til å sitte under teppet mitt i go'stolen og hekle.
Kanskje det hjelper å kaste seg uti det, ta på arbeidsklær og rake litt?

2 kommentarer:

Sissel sa...

Det er når jeg ser alle disse bladene at jeg er glad for jeg ikke har noen stor hage.. Men det er sikkert deilig med litt boltreplass på en sommersdag.

Ha en fin dag!

Fabelaktig sa...

Noen ganger er det bare godt å komme seg ut og komme igang :)

Ønsker deg en fabelaktig kveld. Her er det kos og tv :)

Klemklem