søndag 4. september 2011

Vått, men flott!



 Lykkeliten og dattera har hatt en våt helg på fjellet!

Det føles som om det har regnet fra vi kom til vi dro, men tror dere at vi satt inne og sturet av den grunn?

Å neida, vi koste oss skikkelig!


Uten TV og internett på PC'n ble det tid for lesing, strikketøy, spill og skravling til langt på natt.
Tja, kanskje ikke så langt utpå natta, men trøtte ble vi og sov lenge hver dag.
Kan det være lyden av regnet som trommet mot taket som gjorde at vi sov så inderlig godt?

Nå kan i alle fall uken komme med alle sin oppgaver og gjøremål. Jeg er uthvilt!

Ønskker dere alle en riktig god uke!

2 kommentarer:

Bustenellik sa...

Hørtes ut som en deilig helg!
Nyt uka :-)

KLem

Irja sa...

bra du har slappet av og kost deg!!
du trenger ikke begynne på noe, det kan jeg hjelpe med..men det du kan gjøre, hvis energien er der er å sortere...alt du kan kvitte deg med av nips/naps og misslykkede kjøp og gaver, det du vil ha forandret på og det du vil ha som det er! så en fin rød spray på zeiner..du burde ta en titt!! ellers så glemte jeg si at jeg selv har sansen for matt hvit og matt sort, de er så effektfulle!
se hva du har lyst til å gjøre, også har jeg tid på torsdag igjen :) åja, også ang gangen...tror du ikke jeg må tusle bort til maxbo snart da...når man går gra mørkt til lyst, så trenger jeg minst 3 strøk ser jeg(etter 2 strøk) :s