fredag 23. september 2011

Endelig fredda'n

Litt sliten etter en hektisk dag på jobben sitter jeg nå klar foran TV'n med strikketøy og et glass vin :-)

Gleder meg til Idol, Nytt på nytt, Senkveld og Skavlan.
 Siden det er vanskelig å få med alt blir noe satt på opptak og kan nytes utover natten, eller en annen dag.

Må jo få med deg denne "ukjente" bruden til George Clooney!
Den reklamen digger jeg.

Ungene i huset er på Ung forskernatt arrangert på høyskolen her i Vestfold. Tror det kan bli en spennende og morsom kveld som gir dem et litt annet syn på realfag.
Det er lov å håpe i alle fall.....

5 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Jeg digger den reklamen med clooney. Spiller ingen rolle hva den er reklame for, for det er ansiktet til den danske skuespilerinnen, Det var en artikkel om denne reklame snuten i dagbladet i dag, så jeg kastet bare et blikk inn i avisa, før jeg satte den tilbake i stativet og fløy ut til Gubben som ventet i bilen. Klemz Grethe, som bare har NRK-kanalene på tv denne helgen, fordi vi er på campingen for å vinterstenge campingvogna. Så vi har flyttet inn i en liten campinghytte for vinteren. Med veranda og litt sjøutsikt.

Fabelaktig sa...

Koose deg ikveld!
Klem

Veien til frihet sa...

Håper du har kost deg med tv kvelden så langt og at du koser deg videre :)

God natt og sov godt
Klem klem

Unknown sa...

Ønsker deg en fortsatt fin helg! Nyt den! Klem!

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Digger også den reklamen:))
Ha en fin Lørdagskveld ..