mandag 4. juli 2011

Tilbake fra ferie

Ja, ferieturen er over og vi er tilbake i Norge.
Vi har hatt noen herlige dager i Spania med sol og varme, badet hver dag, shoppet litt , spist god mat og drukket god vin og cava.
Følelsen av å ha samlet litt overskudd mot vinterens mørke er god.


Denne gangen har vi bodd privat i en ferieleilighet hvor naboene var spanske. Slik kom vi litt mer inn i spanjolenes hverdag noe jeg satt stor pris på.
Nei, jeg kan dessverre ikke spansk, men det var allikevel hyggelig å ikke høre norsk på alle kanter.


Vi lagde stort sett all mat hjemme,
hadde med oss kjølebag med lunsj og drikke på stranda, og slappet av hele dagen.
Herlig!

Med ca 25 grader i vannet ble det mye bading.

Nå er det hverdag med jobb igjen, men jeg har store planer om å tilbringe mest mulig fritid ute med båten eller på stranda.

God sommer til dere alle!

7 kommentarer:

josimo sa...

Det så deilig ut!!
Vi kom fra Spania i går, og som du sier VELDIG godt med litt sol,bad og varme.

Anonym sa...

Så deilig ferie dere har hatt
Godt å få ladet batteriene litt
Bi starter ferien til helga og gleder oss til sol og varme

Maias Fabelaktige Verden sa...

Det høres ut som en fabelaktig ferie. Jeg har alltid feriert sånn i privat bolig når jeg er i Spania og jeg må si, det er herlig!

Ønsker deg og dine en fabelaktig start på uken!
Godklem

Unknown sa...

Hei på deg, ja, tenk så koselig det hadde vært om vi kunne få til en bloggpicnic...må lage et innlegg om det en gang til i løpet av sommeren, det er jo sikkert så mange som har ferie...superfint at du er med...keep in touch...klem Wilhelmine

Anne Karins Mat og Vin sa...

Hei hei!
Så hyggelig du fant veien inn til meg:))
Missunner deg den herlige ferien med varme, sol og sommer.. Her har det ikke vært mye sommer å se til nå. Vi venter og vi venter.
Skal bli kjekt å bli bedre kjent med deg;-)
Ha en finfin dag!
Klem Anne Karin

Olea sa...

å det så deilig ut! 25 grader i vannet hadde ikke skadet å hatt her!
takk for bursdagshilsnen!
klem:)

Rosa sa...

Hei:-)

Og takk for koselig kommentar!
Ser at du har kost deg på ferie, vel fortjent! Så skikkelig deilig ut:-)
Her blir det en liten mini- ferie i neste uke, gleder meg til lange sommerkvelder med gode venninner, god mat og viiiin:-D

Fortsatt riktig god sommer til deg også:-)

Klem, Rosa