søndag 24. juli 2011

Et viktig og gripende innlegg

Det blir skrevet mange innlegg om dette grusomme som har rammet Oslo og Utøya.

Jeg linker til dette viktige og gripende innlegget skrevet av en mor som var heldig og fikk sin datter trygt tilbake fra Utøya.

La oss gjøre som henne, og fokusere på de som er rammet, ikke på gjerningsmannen.
Han fortjener ikke å få sine bilder overalt!

Mitt hjerte gråter for alle som er rammet i denne tragedien.
Det er godt å få vise sin deltagelse og kjenne tilhørighet nå.
Selv var jeg Tønsberg og tente lys sent i går kveld.

TB.no

 Det var en stillhet og en ærbødig stemning i byen som krøp innunnder huden på oss som var tilstede.

Tårene renner her jeg sitter foran TV og ser på gudstjenesten fra Domkirken i Oslo.

Dette er for vondt til å fatte!

3 kommentarer:

Tove sa...

Hei og tusen takk for kosleg kommentar på bloggen min! Eg brukar å redigere bileta mine i picnik.com, eit online redigeringsprogram som er gratis og utruleg enkelt å bruke. Der kan du få mange ulike effektar på bileta dine og du kan legge på skrift. Du kan betale ein svært liten sum i månaden og få tilgong til mange fleire effekter og skrifttypar, eller du brukar dei som er i gratisversjonen. Eg har fått hjelp til å laste ned litt fleire skrifttyper. På den måten er det lett å legge skrift på bileta! Eg likar så godt å ha litt store bilete på bloggen, fordi det gir eit finare estetiske inntrykk for dei som les den (trur eg, i alle fall). Då er det også lettare å la fine detaljar få kome til syne.

Dersom du ikkje har prøvde picnik, så vil eg absolutt anbefale det. Det tar ikkje mykje tid og du kjem til å sjå at du vil like bileta dine endå betre! Eit lite tips på tampen; lag deg ei eiga mappe der du lagrar bileta dine som du kan kalle "Redigerte bileter", og så legg du alle du redigerer der. Då har du originalbiletet i si eiga mappa og dei redigerte i si eiga. Då er det også mykje enklare å finne tilbake til bileta som du har redigert og som du vil bruke i bloggen din.

Håper du og dine har ein fin søndag, til trass for alt det grusomme som har skjedd og som pregar oss alle....

Klem

Unknown sa...

Mitt hjerte gråter også, og eg e og stolt av å værr norsk. Måten dette e blitt takla på i mediene trur eg vil bety møkje over Norges grenser... Mens amerikanerene fokuserte på hat 11.september, blir det hos oss fokusert på kjærlighet.

Varm klem

Lene Megan sa...

Klem og sympati fra Danmark ♥