lørdag 6. november 2010

En totalt ustrukturert dag....

Gubben i huset er på guttetur, og det er som om all struktur har forlatt huset!

Vi sov lenge alle tre, har sittet ved PC eller TV i timesvis men har egentlig tusen kreative tanker i hodet.
Plutselig var det som om vi oppdaget hvor fort dagen går når man er totalt ustrukturert ,så nå er eldstemann på trening, minstefrøkna lager såpe på kjøkkenet, og jeg, ja jeg er like ustrukturert og dumpet ned ved PC'n på vei inn til arbeidsrommet!


Skal jeg sy den hvite kjolen før den rosa?
Burde jeg kanskje sy en til meg selv først for å teste str på det nye mønsteret?
Eller en barnekjole av det røde stoffet jeg kjøpte i går kanskje?


HJELP; KAN NOEN INNFØRE LITT STRUKTUR I HJERNEN MIN?

3 kommentarer:

Smykkas sa...

Beklager, kjære deg, men du får nok ingen hjelp fra denne kanten.

Det er rimelig (for å si det mildt) dårlig med strukturen her også. Kanskje du får noen gode tips som jeg kan benytte meg av.

Klem

Ida sa...

Bare kos deg du! Trengs litt ustruktur innimellom;-) Klem Ida

Evelyn sa...

Hei :)

Beklager men jeg kan heller ikke hjelpe deg med akkurat dette... her i huset er det nok ustrukturert tid.. hehe.. men deilig innimellom da bare det ikke blir slik hele tiden.

Kos deg du og gjør bare det du har lyst til eller ingen ting..

Ha en fin dag :)

Klem fra Evelyn