torsdag 11. november 2010

En søt Halloweenhistorie!

Som selvutnevnt halloweenmotstander må jeg bare referere denne søte historien som jeg fant i dagens avis.

En som kaller seg "oldis" skriver: Det ringte på min dør. Utenfor sto 3-4 barn i småskolealder.
"Knask eller knep" sa de.
"Vent, så skal jeg se hva jeg har" svarte oldis, som gikk inn og fant en sjokoladeplate.
"Det er  det jeg har" sa hun og la den i kurven til barna.
Idet hun skal lukke døren sier et av barna: " Vent litt" og så tar han en neve med smågodt fra kurven."Her har du i tilfelle det kommer fler hit"


Ifølge "oldis" kom det ingen flere, men for en søt forsikring mot knep fra barna.

Jeg forstår godt at "oldis" er takknemlig for å ha slike søte barn i sitt nabolag, og heldige er foreldrene til denne søte gutten.
Kjenner at jeg blir helt varm i hjertet av denne søte historien.








3 kommentarer:

sylvia sa...

hei.
såå koselig å varm en historie dette er,
veldig veloppdragent barn med stor empati.
å du ...ble du fornøyd med sveisen på håret?
ha en fin dag.
klem fra sylvia

Shy sa...

Koseleg historie:)

Vita små hjärtan sa...

Hej vännen.
Jag vill tacka för fina ord hos mig.
Kram Agnetha