fredag 4. juni 2010

En helt vanlig fredag

Fri på en fredag betyr full fart fra morgen til kveld.
Ja, i alle fall til kvelden begynner, og det er tid for fredagskos.

Skittentøysdunken er full, hybelkaninene regjerer i krokene, kjøleskapet er slunkent, ja, det er rett og slett duket for husarbeid!

Siden dette ikke er det morsomste jeg vet gjelder det å legge inn små premier til meg selv i løpet av dagen.
- en liten pause hvor jeg kan blogge litt
- en god lunsj
- lese litt




- ut i hagen og plukke en liten blomsterbukett


Hm, jeg kommer vel ikke til å bli ferdig med noen ting hvis jeg lar disse premiene ta overhånd ;-)


Jeg får nyte min te og frokost mens jeg koser meg i blogglandia, og så setter jeg i gang igjen.
Vaskemaskinene kan jo ikke ta mer enn en vask om gangen den heller!

3 kommentarer:

Evelyn sa...

Hei :) En helt vanlig fredag hos deg skjønne jeg... hehe.. kjenner til det du skriver om her...

Nå fortiden er jeg hjemme jeg da og da blir husarbeidet ofte utsatt... for jeg tenke som så at dette finner jeg igjen.. hehe har jo dagene fri til det da.. hihi det reulterer i at jeg til slutt må ta et lite skippertak... var litt flinkerer når jeg va på jobb.. for da måtte det gjøres når jeg tenkte å gjøre de..

Men du viktig med premier slik at du også kan slappe av innimellom...

Men de er nå godt med nyvaska hus da også når kvelden kommer og det er klart for kos..


Ha en flott fredag og helg:)

Klem

Smykkas sa...

Å premiere seg selv er veldig viktig, ikke minst når alt som skal gjøres stort sett er av det kjedelige slaget.

Jeg synes blomsterbuketten var så nydelig.

Når mange sysler står i kø, ønsker ihvertfall jeg at jeg var blekksprut. I den forstand å ha mange armer.

Lykke til med prosjektene.

Klem

Henriette sa...

Håpar du har kost deg masse mellom alle fredagsprosjekta;) Ein premie hjelper alltid;)

Ha ei flott helg.
Klem♥