mandag 30. november 2009

Slitne lopper får ny giv!

I løpet av høsten har jeg sneket inn diverse funn fra loppemarkeder, bruktbutikker og finn.no.
Mannen i huset har brummet dypt og ristet fortvilet på hodet over alt det "skrapet" lykkeliten gledesstrålende har vist frem.
Kanskje ikke så lurt å vise frem alt?
Nei, det skjønte jeg heldigvis tidlig, men en vakker dag må jo alt frem i lyset.

Da jeg først var i sving med sølvsprayen for å fikse husets "nye" adventsstake tok jeg like godt et par lysestaker også.

Før:


Etter:                                                                                                                                             


Hva synes dere?

Jeg ble kjempefornøyd og tviler på at noen her i huset ser at dette er gamle lopper i ny drakt ;-)

6 kommentarer:

sylysten sa...

Lekkert;o)))))
Er ikke lurt å vise alt nei;o)) Mannen min hadde vel lurt på om han måtte legge seg, eller meg inn, om han hadde visst ALT;o))))
Men tenke seg til å stusselig de hadde hatt det, hvis ikke vi hadde vært der;O)))
Ha en flott uke;o)))
Klem
Linda;o)

Camilla sa...

De ble kjempe fine, flink du =)

Klem fra Camilla.

Heidi sa...

Hei! Nei, det er nok ikkje nødvendig å vise fram alt....Spennande med fornying av gamle saker! Ha ein fin kveld! (I kveld skal eg produsere eit nytt innlegg frå meg, lenge sidane sist....)

Silver Sparkels sa...

Ja, likte stjernefeltet kjempegodt!:D(som du sikkert fikk med deg;) hehe, fikk enda ett idag faktisk, denne gangen uten grønnskjæret;)) Fine lysestaker!!:D

Huset på toppen sa...

Lysestakene din ble fine i sølv, nett som nye!!
Ønsker deg en fin adventstid!
Klem Linda

Ellemeller sa...

Kjempefine!
Kjæresten min kallar meg Veigrøft-Vera;)