torsdag 27. august 2009

Eplekjekk!



Etter en hyggelig kveld på symøtet igår føler jeg meg klar til å ta et tak i huset før helga.
Det bærer preg av at jeg har tilbrakt fritiden min på loftet sammen med malekosten, mens resten av familien har lett etter meg. Jo, det ser faktisk slik ut, så rotete som det har blitt på 3 dager !
Er det virkelig mulig?
Egentlig har jeg mest lyst til å dra avgårde på jenteturen imorgen uten å rydde noe som helst.

Nåja, det er vel ikke verdt det?
Dere kan vel selv tenke dere hvordan det da ser ut når jeg kommer hjem på søndag?

Regner med at det er fler enn meg som har skjemt bort familien og plutselig sitter her med totalansvar for Familie AS.

Jeg velger å ta på den eplekjekke minen, rydde, vaske, stryke og til slutt bake en eplekake som står og venter når de kommer hjem fra jobb og skole.
En skal være mot andre, slik en vil andre skal være mot en selv, og jeg er så utrolig glad i disse rotekoppene mine.......

4 kommentarer:

sylysten sa...

He he, jeg må også prioritere huset nå, etter gode 14 dager med maling, og minimale huslige sysler;o) Er blitt endel maling ja, men vi flytta inn i nytt hus i februar, og jeg begynner liksom å finne stilen min. + at jeg har blitt avhengig av Finn.no
Finn = maling;o)
Kos deg med huset, mi blogges;o)
Klem
Linda;o)

Ellemeller sa...

Kjenner til den der ja... Eg er i ferd med å oppdra ungane mine på nytt i år. Dei måå bli flinkare til å rydde og hjelpe til heime, og trur du ikkje det verkar då? Jau, det gjer faktisk det. :)

Anita, som ynskjer deg god tur!

Jill sa...

Jeg lurer på om jeg skal bytte bort ungne mine mot to 18-åringer med egne leiligheter...
Hadde spart mye tid på rydding, vasking og matlaging da ja :-)
Ha en fin dag!

Mia sa...

Hei på deg, Lykkeliten! Takk for hyggelig hilsen i blogen min. Og veldig hyggelig å besøke din. Jada, rydding må det til en gang i bland, enten man vil eller ikke... det er tross alt hyggeligere med et ryddig hus, ikke sant...?