fredag 14. august 2009

En helg med malekosten!


Det er helg, og jeg har mannet meg opp til å alliere meg med malerkosten og gå til angrep på loftet.
Nå har det mobbet meg i hele sommer, der det har stått og ventet på det tredje strøket med maling før vi kan flytte inn, mens jeg har funnt all verdens unnskyldninger for å gå ut i sola....
Har det vært overskyet hos dere?
Ikke her!
I alle fall ikke lenge nok til at malelysten har grepet meg, MEN nå skal det bli andre boller.

Håper å kunne vise frem bilder av det nye rommet i løpet av helgen...

3 kommentarer:

sylysten sa...

Go for it;o)
Det er et vannvittig tiltak noen ganger, men når en først har fått kosten i handa, så pleier det å hjelpe;o)

Lykke til, gleder meg til å se resultatet;o)
Klem
Linda;o)

silje-sin sa...

Hei:) Takk for kjempekoselig kommentar hos meg! Her er det også litt som skulle vært malt, men kjenner jeg har mistet helt piffen.. Håper lysten kommer over meg snart! Det er jo ihvertfall en liten fordel med bloggingen (for meg ihvertfall) jeg vil bli ferdig så jeg kan vise frem;) masse lykke til! klem fra silje.

Livy sa...

Gleder meg til å se!!!

Ønsker deg en fiiiiin helg videre!
Klem fra Livy