onsdag 22. juli 2009

Mellomlanding i ferien

Vi er hjemme etter en drøy ukes ferietur, og nå skal jeg si det er som jobber!
Nei, ikke jeg, men vaskemaskinen :-)

Vi har hatt en fantastisk uke hvor vi har besøkt slektninger lenger nord i landet.
Noen dager i en koselig rødmalt stue i Trøndelag,
og et par døgn i en splitter ny hytte med panoramautsikt utover en fjordarm i Nordland.




Fisketurer - i fjellvann, og på sjøen.




Fjellturer - slake bakker med myrer, og strabasiøs klatring

Bærplukking - blåbær og molter mmm

Bading - i "varme" fjellvann og kaldt sjøvann

Jeg hadde planer om å blogge meg gjennom ferieturen, men erfarte raskt at med så mange ting å gjøre, og et utrolig tregt nett, så ble det med tanken.
Har nesten ikke vært på nett, så gjett om det er mye å oppdatere seg på idag?

Nå skal jeg innom alle de blogger jeg rekker før familien må ha mat.....

Ønsker dere alle en fortsatt god sommer!

1 kommentarer:

irina sa...

Nydelige bilder av ferien deres.
Og takk for kos kommentar.

Klem