lørdag 11. juli 2009

Det er godt å være til...



Lykkelitens boble begynner å bli besøkt av flere,
gode venner inviterer til middag,
og verdens beste venninne stikker innom en sløv formiddag i regnvær.
Når dette toppes med en lykkelig sønn som kommer hjem med medalje fra fotballcup i København, ja da er det virkelig godt å være til!

Den fine hvite tunikaen min forsvant avgårde på ferie sammen med sin nye eier
(min venninne) i går, og da var det bare en ting å gjøre.
Ja, selvfølgelig kjøpte jeg garn til en ny ;-)
Denne gangen skal jeg stole på størrelsen og ikke tro at jeg selv er så godt utrustet i puppestellet- hi hi.

Burde nok ha kjøpt mye mer garn, for utpå kvelden kom det sms fra den glade tunikaeier at hennes moteoppvisning med denne nyervervede kreasjon førte til at denne venninnen også ville ha!
Tja, kan jo strikke jeg, men hva tar man for arbeidet da?

Egentlig hadde jeg planer om å male loftet denne uka, men har istedet kjøpt
2 speilkommoder på Finn.no
Trodde bestemt at disse skulle bli hvite, men dette førte til ville protester fra datteren i huset som vil ha den ene på sitt rom!
Hva synes dere?

Her står den på hennes rom mot veggen som er isblå.
Resten av rommet er cremefarget.

Alle kommentarer mottas med takk, og jeg trekker ut en av dere til å motta en gave!
Se forrige innlegg....

2 kommentarer:

sylysten sa...

Hei igjen;o)
Nydelig speilkommode. Den var veldig fin som den var, men vil nok også bli fin hvit.
Siden du har fått tak i 2 stk, og datteren din gjerne vil ha den ene, så syns jeg kanskje du skal la hennes være, og male din;o)

Det er lett å male noe, men veldig vanskelig å gjøre det om igjen. Du kan jo alltids male den andre siden en gang;o)

Og anngående pris på strikka kjole, så er det pille vanskelig å svare på. Man kan jo ikke ta timesbetaling på handarbeid, men man skal jo heller ikke "gi" bort alt. Du må ta garnpris+ en slump for jobben. Hvor stor slumpen skal være, vet jeg sannelig ikke;o))))))

Men det er iallefall moro når folk liker det en har laget, og attpåtil vil kjøpe;o)

Klem
Linda;o)

Laila L S sa...

Hei,
Gøy å møte ny bloggere. Særlig når de er født i et så bra år som -65, det er nemlig jeg også.

Kan desverre ikke hjelpe deg med prising av strikke-arbeider, men jeg er absolutt enig med din datter ang. maling av speilkommodene. Jeg synes ikke slike vakre gamle møbler skal males. Det mørke treverket gjør seg fint mot lyse vegger også, etter min mening, det kan bli for mye hvitt også.
Men du må selvsagt gjøre som du synes, det er ditt valg hvordan du vil ha det, ikke mitt...

Ønsker deg en fortsatt fin sommer!