fredag 10. juni 2011

Til en god venninne


Gode venninner er noe jeg setter stor pris på.
Venninner som er der i livet ditt når alt ikke går på skinner, og som er der for deg selv om du ikke har tatt kontakt på lang tid.
Slike venninner er gull verdt!

Denne veska og en liten pung ble gave til en venninne som nylig fylte år.


Du husker kanskje innlegget om veska, HER.

Den har blitt sprettet opp og rettet på til jeg omsider kunne si meg fornøyd og gi den bort ;-)
En liten pung måtte også med.


Hm, pussig hvordan størrelsen bedrar når bildet er beskjært og forstørret ;-)
Pungen er liten, og faktisk i samme stoff som veska .

Ønsker alle en god dag!

3 kommentarer:

RoseSommer sa...

Jeg kjøpte en håndsydd liten sminkepung i sånn fasong for noen år siden. Er så glad i den! Flott gave.

Anonym sa...

Så fin den ble Wenche! Jeg er helt sikker på at venninnen din kommer til å like gaven. Og ikke minst ligger det jo mye jobb og en god tanke bak!
Vil ønske deg og dine en riktig god helg!

Klem fra I-A

Sissel sa...

Tror vi kan bli enig om at du er den flinke av oss... Den pungen var jo kjempesøt fasong på.

Kan ikke du sende meg en mail, så skal jeg sende linken i retur til deg? Jeg har den bare på hjemmepcen min og jeg tror jeg trenger en påminnelse om det...
(sisselfarnes@netcom.no)

Ha en finfin helg!

Klem