søndag 13. mars 2011

Hjemme igjen

Etter å ha levd et "bekymringsløst" liv sammen med hyggelige mennesker i samme situasjon som en selv, er det litt tøft å komme hjem.

Det har definitivt ikke vært en ferie,
men jeg har hatt fri fra hverdagslivets plikter, og hatt timeplanen full av fysisk og psykisk trening på dagtid, og hyggelig samvær om kvelden.

Et liv i en "lykkeboble" rett og slett

 - nesten som bloggen min her ;-)



Legger ved et lite bilde jeg tok i skogen når vi var på trugetur, ingen ekte skigard, men den duger som et symbol på at ingen ting varer evig - ikke engang sykdom- så nå ser jeg fremover og fokuserer på det positive!

Klem

2 kommentarer:

Mie fra Mies Mirakler sa...

Må være rart å komme hjem etter et slikt opphold ja, men sikkert godt også. Håper du har fått samlet krefter og har litt ekstra energi å gå på nå som den daglige tralten starter igjen :) *♥*

Smykkas sa...

Jeg kan godt forstå at det er en brå overgang, men samtidig tror jeg det må kjennes utrolig deilig.

Det er så riktig som du sier. Ingenting varer evig.

Klem