søndag 30. januar 2011

Skikkelig bloggtørke !!!

Et eneste innlegg i det nye året, og januar er snart historie. Hva i all verden er det som skjer?

Skulle gjerne imponert med en masse viktige aktiviteter og gjøremål som har holdt meg borte fra bloggen, men dessverre, her går livet sitt vante gang med husarbeid, jobb, håndarbeid og hjemmekos.
Alt er som vanlig med andre ord, det er bare skrivelysten som er fraværende.


Nå skal jeg ta meg en skikkelig runde i bloggverden,
kanskje skrive noen kommentarer, og bli inspirert til videre blogging.

Klem fra Lykkeliten

8 kommentarer:

RoseSommer sa...

Les hos meg da, les hos meg, da!!!!!

Jeg har skrevet mye rart selv om det ikke har vært så mye å skrive om.

Du kommer nok sterkere tilbake.
Kanskje jeg skulle sendt oppfordringen "Skriv 32 ting om deg selv" til deg også? Den fikk jeg, og da ble det mange fine og artige tanker om hva jeg ville skrive.
Og så er det moro å lete på google.no (og klikk på bilder oppe til venstre). Da finner jeg så mye artig jeg kanskje (eller kanskje ikke) kan bruke til illustrasjon når jeg ikke har passende bilder selv. Ha en fin uke!

Smykkas sa...

Godt å se deg tilbake. Skrivelysten kommer nok tilbake. Det er mange som må ta seg en bloggpause, og blogging skal jo være lystbetont.

Klem

Evelyn sa...

Hei :)

Kjekt å se deg her inne igjen.. ja slik er det av og til man får bloggtørke og da må man bare ta tiden til hjelp.. dette skal jo være gøy og koselig.. så ta den tiden du trenger...

Ha en fin søndag videre :)

Klem

Shy sa...

Hei der var du igjen! :))
I dag har eg faktisk skrive litt om blogging og bloggpause...

Unknown sa...

Been there! Ble så lei etter halvannet år ca, eller var det ett ..? Har bare gitt meg tid, kost meg med å se på blogger, vært mer på facebook og jammen kom bloggerne dit også, det ble litt mer personlig og koselig og så har jeg blogget litt mer igjen :)
Du kommer tilbake i ditt tempo :)
Nanniklem :)

FruHellstrøm sa...

Hei hei :)
Vi kommer alle til en periode hvor skrivelysten ikke melder seg :) Og det er jo lov :)
Du får kose deg rundt i blogglandia, så kanskje lysten kommer tilbake :)

Ha en nydelig kveld:9
Klem Tina

GundaM sa...

takk for kommentaren inne hos hem ;)

ser blogginga går i rykk og napp hos meg også, vinter, trist og kaldt...

kos deg i februar, kanskje kommer blogglysta da..?

klm

Hasigamas mamma sa...

Ikke alltid en har så mye inspirasjon, nei -vet alt om det! :)
Den kommer nok tilbake, skal du se!
Ha ei deilig uke!
klem
Lise