fredag 17. desember 2010

Mens jeg venter på Askepott.....

Ja, her sitter jeg og venter.
Ikke på julaftens film om Askepott, men på husets prinsesse som ikveld er på skoleball.


Skoleball!

Kan noen fortelle meg hvor det har blitt av årene som har gått siden det var jeg som ung og forventnigsfull dro avgårde på ball?

Ballet slutter kl.24:00 og jeg hadde store planer om å snike meg inn på galleriet og tyvtitte ned på festen før jeg løp tilbake til bilen for å kjøre de unge hjem.
Ja, jeg tenkte seriøst på det, men så kom jeg til å tenke tilbake til min ungdom.Det har heldigvis ikke gått så mange år at jeg har glemt den;-)
- og da tror jeg det er best at jeg venter pent i bilen.

Noe må askepott,og eventuelle prinser, få ha for seg selv...

5 kommentarer:

Sissel sa...

Kan skjønne at du er spent!!! Jeg hadde tenkt å skrive at du får sikkert fullt referat når hun kommer hjem, men så kom jeg på hvordan jeg var på den aldren. Det er jo ikke alt man deler med foreldrene i den alderen...

Grattis med ny header, kjempefin var den. Skulle gjerne ha vunnet en slik genial premie!

Ha en fin førjulstid!

RoseSommer sa...

Flink jente!
Det er nok mange sommerfugler og hormoner som spretter rundt i magen på noen og enhver på det ballet.
De unge under dine vinger kommer sikkert til å gjøre noen feilskjær. Men det gjorde visst vi også engang, hvis jeg (dessverre) husker rett!
Lykke til med ventingen. Du skal sikkert servere noe god mat og drikke til jenta, hun har sikkert brukt massevis av energi, får vi håpe. Foretsatt god helg.

Ida sa...

ÅÅÅÅ! Så gøy! Jentene som er så flotte i sine vakre prinsessekjoler og gutta som har dresset seg opp etter alle kunstens regler!!! Fantastisk! Vi fikk lov å se på polynesegangen da våre var "der". Utrolig gripende å se:-) Lykke til med jenta di! Klem Ida

hobbyvimsa sa...

Så spennende!!Herlig tid og mange gode minner.Tenk at nå skaper hun sine egne minner...Koslig å få referat i kveld,da kan du mimre litt fra din egen tid.Det jeg husker best var den siste dansen,med skolens kjekkas til tonene fra prince og purple rain ha ha:)det var tider:)God helg klem Linda:)

FruHellstrøm sa...

Ja, tiden den flyr så alt for fort :)
Men synes du var flink som ventet i bilen ;) Kommer nok til å bli fristet til å titte nar det er tulla mi om noen år som skal på ball :)

Tenker hun hadde det kjempe gøy :)

Ha en nydelig helg :)
Klem Tina