fredag 25. desember 2009

Skikkelig innedag !


Ute snør og regner det om hverandre, med andre ord et skikkelig pysjamasvær!
Detter er dagen hvor vi ikke gjør noe annet enn å kose oss, nyter julens ro og oppdager hva vi egentlig fikk av gaver i går. Klær prøves, bøker leses og jammen er det ikke både musikk og nye filmer blandt gavene også.
 Ungene er så store at lekene uteble, men noe spill og aktiviteter er det alltid rom for.
Nå er mann og barn ute og måker snø, mens jeg koser meg ved skjermen og prøver å slappe av før nattevakt.
Nei, jeg er ikke helt motivert for å riste av meg julestemningen og gå på jobb, men erfaring tilsier at det er en følelse av jul der også. Får ta med meg strikketøyet og en ny film !

Jeg har virkelig fått dilla på å strikke sokker og strømper nå. 3 og 1/2 par ble gitt i gave i går, og flere er på gang. Min svigerinne fikk bare en sokk stakkars, men jeg er i gang med den andre altså ;-)

De lange lekre strømpene jeg har vist her tidligere er det flere som vil ha, og det skjønner jeg godt. De blir skikkelig fine!

Nå skal jeg kose meg med en lang runde i blogglandia, det er det lenge siden jeg har hatt tid til!

Ønsker dere alle en fortsatt god jul, med noen rolige fridager sammen med venner og familie.

4 kommentarer:

Brit Strikkenerd sa...

Høres jo ut som dere har hatt en deilig 1.juledags dag selv om været ikke har vært av det beste. Går godt ann å pysjamasdag på en slik dag:)Ønsker deg fortsatt en god jul og en god arbeidsvakt i natt:)

aase sa...

Deilig dag, slik har den vært her også!! Nå kranglet jentene så nå bar det rett i seng!! Nok liksom!!

Tror jeg så et sted at du hadde vunnet igjen også?? grattis!!

Ha en god vakt du!!!
Kjør pent......

Juleklem fra Aase

yesheimen sa...

Hei. Ja det ble nok snø iår, litt vel mye kanskje. En jobb utendørs her også. Får kose oss inne, det er jo så mye bra på Tv`n også. Og jeg nyter en kopp kaffe og titter rundt i blogglandia.
Ønsker dere en deilig romjul.
Klem Ann<3

Torilpia sa...

Håper du har hatt en fin julefeiring og jeg ønsker deg og dine et godt nytt år.

Stor klem fra Toril :o)