torsdag 8. oktober 2009

Feirer rundt tall med gave til akkurat deg?

Her i bobla passerer telleren snart 500 besøkende, og det må feires!


Bildet er hentet fra Interflora.

Ha, ha, sier du kanskje, for det er et latterlig lavt tall her i blogglandia.
Jeg vet det, men vi må alle gå vår vei, og jeg er lykkelig over at det i det hele tatt er noen der ute som stikker innom min lille boble.

Derfor feirer jeg med en gave til en av dere som legger inn en kommentar hos meg i dag.

Hva det er, er en overraskelse, men jeg vil tro at vinnersjansen er ganske stor ;-)

25 kommentarer:

sylysten sa...

Hei på deg;o)
Skulle nå bare innom for å si det ligger en liten utfordring til deg inne hos meg;o))), men vil selvfølgelig gjerne være med på din lille kommentarkonkurranse;o)
Håper du får mange kommentarer (hmmmm, eller kanskje ikke, for da minsker jo vinnersjansene mine) He he, nei da;o) håper maaaaange finner veien;o)
Ha en flott dag;o)
Klem
Linda;o)

Heidi sa...

Slenge meg med på konkurransen eg og... Eg har nettopp fått plassert tellar på min blogg, så eg har eit endå lågare tal enn deg.. Spent på utfordringa over!
Ha ein fin dag!

Laila -Karin sa...

Mer en god nok grunn å feire.
Plutselig skal du se stiger telleren .
Jeg er med .
Ha en fin dag
Klem

Hanne sa...

Klart jeg vil være med i trekningen. Du har så koselig blogg at besøkstallet kommer til å stige jevnt og trutt.
Ha en fortsatt fin torsdag!
Pludrehanneklem

C ♥ sa...

Det er da ikke noe å le av!! En milepæl må jo være den første også! Gratulerer så mye med 500 besøk. Du skal se det kommer til å gå radig fremover nå!

Tvi tvi til meg selv i konkurransen ;)
klem C ♥

rosaengler ♥ sa...

Selvfølgelig vil jeg være med:) 500 er er bra tall det syns jeg :D GRAtulerer så utrolig mye.
Ja, jeg merker allerede på eldste at rosa starter å forsvinne. så jeg nyter tiden nå da jeg har noe jeg skulle sagt...

Så utrolig flink du er til å hekle- jeg heklet en del før, da fingrene var ok (har gikt i de)

Ha en strålende dag :D

the Folding chair sa...

Hei,
bloggen din er ny for meg, kom hit via RosaEngler. Slenger meg med i konkurransen din jeg!

Ønsker deg en fortreffelig dag :)

Anonym sa...

Hei! Takk for hyggelig kommentar hos meg! Gratulerer med de 500 første, det blir nok mange, mange flere. Fine bilder du viser. Fikk stor sans for datteren din på motorsykkeltur. Tøft! :)
Ha en strålende høstdag! Hilsen Mona

Gro sa...

Hei! takker for kommentar i bloggen min - hyggelig at du er fast leser! Setter veldig pris på ALLE som besøker og legger igjen kommentarer - It makes my day! Ønsker deg en god dag videre, og krysser fingrene for at jeg vinner i din give away! Vi har alle vært der med 500 besøkende, men det blir flere... lover! Klem fra Gro!

Villa von Krogh sa...

Så søt du er! :)

Jeg jobber mye med bloggen min. :)
Og hvis du vil noen gang så er det bare å ta kontakt. Du er hjertelig velkommen til meg.

Ha en fin dag. Klem Anine

Villa von Krogh sa...

Jeg la til link til deg på innlegget mitt.
Kanskje du får noen besøkende til? :)

aase sa...

Så flott blogg Anine linket til idag da!! Jeg blir selvsagt gerjne med i trekningen jeg!! Headeren din er jo bare så søt!!

Huset på toppen sa...

Hei! Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg, veldig koselig at du la igjen noen ord:) Gratulerer med de 500 første, det blir nok mange, mange flere etter hver skal du se:). Jeg blir gjerne være med i trekningen jeg!! Lykke til med heklingen,og vet du hva: Jeg venter spent å et hekle hefte i posten. Da skal jeg prøve meg på noen små hekle prosjekter!!
Ha en fin torsdag!
Klem Linda

Vibeke sa...

Det er da vel ikke et latterlig lite tall!
Jeg vil iallefall veldig gjerne være med å feire deg, koselig dette her :)

Så flott at du har lyst på kakeboksene mine, send meg din adresse på mailadressen min som ligger inne på bloggen så kommer de i posten til deg :)

Klem,
Vibeke

Bless by Tone sa...

Heisann - så koselig blogg, jeg kom hit via Duften av erteblomster. Gøy å få flere i nettverket. Tone

Cleo sa...

Hei. Jeg hiver meg med jeg også;))

Trine ;) sa...

Så koselig blogg du har! Plutselig så raser telleren til fire og femsifrede tall også! Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min!

Trine ;)

Lemonia sa...

500 er da ikke noe lite tall, ett sted må man jo begynne. Koselig blogg har du uansett, så besøkstallet kommer nok til å skyte i været. :-)

Bente B sa...

God kveld :) Jeg blir gjerne med på konkurransen din vet du :)

Tusen takk for hyggelig kommentar på min blogg idag. Jeg har også en tenåringsdatter (16 år), hun kjøpte alle bøkene men så filmen og syns det holdt, hehe... Men hun syns det er helt greit at mamman ble så hektet, altså... hun er ikke så veldig flau!

Bellas votter ER kjempeflotte, lykke til med strikkingen av dem!

Ha en fortsatt god kveld.
Hilsen Bente

Ellemeller sa...

Tusen takk for hyggeleg kommentar! Alltid kjekt med besøk av deg:)

Eg blir gjerne med på trekning!! Ventar og ventar på at det skal bli nettopp eg som vinn:)
..berre vent, vi har alle vore på 500 besøkande... talet kan ikkje bli anna enn større, jamnt og trutt;)

Ha ein strålande kveld!

Anita

Therese sa...

Heisann. Gratulerer med jubileum, jeg slenger meg med jeg vet du :) Og tusen tusen takk for den fine kommentaren på det siste innlegget mitt. Det varmet masse skal du vite.

Håper du får en flott kveld. En stor varm klem fra meg.

Unknown sa...

Så gøy! Gratulerer med de besøkende. :) Jeg blir gjerne med i trekningen din. Ha en god kveld!

Henriette sa...

Gratulerer så mykje!!!! Ein kvar anledning til å feira er ein god anledning, og vil gjerne vera med;)

Ha ein flott kveld.
Klem:0)

Anonym sa...

Gratulerer så mye - kjekt å se en ny blogg som er så koselig som din:-)
Jeg vil være med og linker din Giveaway!
Ha en fin helg, klem Hege.

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Grattis med de 500!
Så flink du er til å hekle,kjempekos med hjemmelagede jukegaver!
Kjerstiklem