Ja, så har jeg altså kastet meg ut i bloggverdenen.
Jeg er så fasinert av alle disse forskjellige bloggene som finnes, og koser meg med å stikke innom de ulike "verdenene" når jeg føler for det.
En dag strikking, en dag interiør eller kanskje bare en titt inn i enn annens hverdagsliv.

Dette blir en hverdagsblogg uten perfekte interørbilder og sylslanke modeller.
Mine erfaringer i livet gjør at jeg har et avslappet forhold til dette, og nyter det å leve mer enn jeg rydder.
Det betyr IKKE at jeg ikke liker å ha det fint rundt meg, eller er opptatt av å gå ned noen kilo, men det går ann å kose seg midt oppe i dette også :-)

Håper noen vil finne inspirasjon her inne, mens andre kanskje vil følge min oppfordring om å gi meg gode råd og tilbakemeldinger når jeg ber om det.

Velkommen til mitt daglige liv og gjøremål!

0 kommentarer: